23 Şubat 2012 Perşembe

Ayşe'min Cicisi...

          Vee yine yeni bir ciciçle karşınızdayım :)) Patişlerle elimi tığa ve şişe iyice alıştırdım. Annem artık farklı bişeyler başla dedi bende küçük bi araştırma yaptım bi örnek buldum vee aldım şişlerimi elime :))

          Şe var ki hiç bi zaman bulduğum örneği yapmam kesin ortaya bambaşka bişe çıkar. İlk patişlerimi yaptığımda olduğu gibi :)) Önce size yapıcam diye niyetlendiğim ciciyi göstereyim..

Aradım taradım ama yapılışını bulamadım... Bende bismillah deyip başladım :))   Baktım ortaya güzel bişeyler çıkmaya başlıyo hoşuma gitti ama patiklerden sonra elimde çok uzun kalınca sıkıldım bende... Vee ortaya çıkan sonuç budur :))


          Cicimiz yakadan başlamalı bir model.. Gördüğünüz gibi bulduğum modelle gayet alakasız oldu ama Allah için cici olmuş demi :D
          Süslemesinide daha önce yapmış olduğum bi patişe göre yaptım ki takım oldular....

Işıktan dolayı farklı renk gibi görünüyor ama aynı renkler cicilerimiz :))
Ayşem güzel günlerinde kullansın hergünü güzel olsun kızımınn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder