6 Şubat 2012 Pazartesi

Ayşemin İlk Patisi...

          Hiç anlamam tığ işinden bi zincir çekerim anca derdim ki kendimi şaşırttım... İsteyince gayette bişeyler yapabiliyormuşum meğerse.. Evde boş boş oturunca yaa pc başındayım ya da buzdolabı başında.. Kendime bi uğraş bulmam lazım dedim ve annemin artık iplerini şişlerini tığlarını topladım geldim eve.
          Önce model aradım internette.. Ne çok model varmış içlerinden basit olanları seçeyim dedim.. en çok bu modeli beğendim...

           Tam 3 kere başladım söktüm.. Baktım oluru yok bende kafama göre yaptım :)) ortaya çıkan sonuç çok beğenildi :)) Ayşemin ilk patikleri de çıktı meydana... 
         
         
          Ama sadece ilk 1 ay giyebilir malum elimin ayarı olmadığı için biraz minnak olmuş :)) sonrasında saklarız ya da odasına süs yaparız :))

          Bu arada ikinci cicisine de başladık henüz eşini yapmadım üşengeçliğim geçsin onada başlayacağım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder