31 Ocak 2012 Salı

Kocama Kek Yaptım :))

          Malum hamilelikte ceviz. bol bol tüketmemiz gerekiyor...Sağolsun kocam kocca bi torba ceviz getirtmiş ayıklanmış temizlenmiş iri iri çokta güzeller... Eee adamcağız düşünmüş almış bende bunun karşılığında ona kek yaptım :)) Bol cevizli, havuçlu ve tarçınlı...

MALZEMELERİMİZ
4 yumurta
1su bardağı şeker
1 su bardağı süt (çayla da çok güzel olur :)
200 gr. eritilmiş margarin
2 tatlı kaşığı tarçın
1 adet rendelenmiş havuç
1 kase kıyılmış ceviz
1pk. kabartma tozu ve göz kararı un (kıvamına göre işte :)

          Malzemeleri yukarıdan aşağıya doğru sırayla karıştırıyoruz...Ve 180d.fırına veriyoruz işte bu kadaarr :)
Afiyet bal şeker olsun :)

Püf Noktası : 
1-Şeker ile yumurtaları hep aynı yöne doğru iyice köpürene kadar çırpın...
2-Kek kalıbını biraz ısıtıp margarinle yağlayın güzelce asla yapışmaz :))

BalBöcüğüm 18+2...

          'Ne zaman hamile kalıcam acaba' sorusundan kurtuldum 'Ne zaman karnım çıkacak' sorusuna geçtim... Zaman bana hiç geçmiyor sanki... Aramızda az biraz hafta farkı olan diğer hamiş arkadaşlar aldı başını gidiyor ben sanki yerimde sayıyorum... Sürekli aklımda sorular sürekli..
          Daha düne kadar sadece akşam göbeğimi seviyordum 'bebeğimmm' diye.. Ne bebeği o yemektir gazdır bildiğin göbek yani bebek mebek değil... Sabahları kalkıyorum fıss diye inmiş kaç hafta oldu nerde bu bebek :((
Gece elini göbeğime koyup yanağıma öpücükler konduran kocam bile sabahları bebek nerde diye sorar olmuştu... Taki bu haftamıza kadar :))

          Bu haftamız itibariyle daha hızlı büyüyeceğiz... Ayşe'm artık ben buradayım diye bağırmaya başlayacak... Otobüse binersem ki 4 aydır hiç binmedim Hamileler için ayrılmış olan yerde oturan erkekleri kaldırıp ben oturacağım :D Ayşe'm geçen hafta 175 gr.dı. Bana gelince 58 kilo ile hamile kaldım ve şu an 61.80'im.. Tamam 4 kilo demeye dilim varmıyor.. Hayatımda ilk defa 59un üzerine çıktım hala kabullenemedim :)) Ama aldığım n güzel kilolar bunlar deyip mutluda olmuyorum değil yani...
          Ayşe'm... O kadar sabırsızlanıyorum ki... Şimdiden seni kucağıma alacağım günü hayal edip kendi kendime sırıtıyorum...Allah'ım sevinçlerimizi tamamına erdirsin inşallah... Annen seni çok seviyor kuzum..Büyük bir heyecanla seni bekliyor....

30 Ocak 2012 Pazartesi

Valla Çok Nankörüm..

          19.08.2004'ten bu yana beraberiz... Tamam arada ayrı geçirdiğimiz dönemlerde oldu. !9.12.2009 yılı itibari ile EVlendik o zamandan beridir sadece 1 gece ayrı yattık :((
Neyse gelelim asıl meseleye.. Çevre tarafından çok beğenilen çok uyumlu bir çiftiz.. Birbirimizi çok iyi anlıyoruz bi bakışımız yeter çoğu zaman.. Bir kez pörtlettim mi gözlerimi bir daha onu asla yapmaz canım kocam sağolsun...
          Ama yapımdan mıdır nedir bilmem bu adam beni hiç mi memnun edemez yaa... Ne yaparsa yapsın kesin söylenecek birşey buluyorum.. Tamam bazen öylesine takılıyorum ama yok bi kerede ''ayyy inanmıyorum süpersin'' diyim dimi yaa :S Acaba hamilelikten midir dicem ama yok ondan öncede söyleniyordum ben...
          Misal; ben buna takılıp dururdum bir tek taşım bile yok diye.. Takılıyorum sözde ama her özel günde bi yüzük bekliyordum yani :D ki bu son doğum günümde bunlardan biriydi.. Önümde bir kutu evet evet bu yüzük kutusu hemde.. Bende 'AŞKIM ATASAY'a GİTMİŞŞ' diyecektim artık.. Büyük bir heyecanla açtım kutuyu.. Şok şok şookkk.. Bu ne laa oldu ilk tepkim.. Pırlanta bi tek taş yüzük ama pırlantası o kadar küçüktüki kaybolsa aylarca fark etmem :S Orda kutuyu elimden alıp iki yapıştırsa hakettim derdim yani...
          Bitaneciğim her hafta elinde çiçek alır gelir 'yaa suyunu değiştiremiyorum pok gibi kokuyo bunlar', pasta alır gelir canım çeker diye 'al al bende kilo alayım şişeyim iyice' zıkkımın pekkini yiyim bence... Nereye gitmek istersem arabayla götürür bırakır gelir alır 'ooff ben tek başıma hareket edemeyecek miyim'.. bi ara benle hiç ilgilenmiyosun konuşmuyosun diye söylenirdim şimdi sürekli arar sorar uuff sıktın artık olur...
          Bu ara hamileliğim sebebi ile eskisi kadar hareket edemiyorum çok çabukta yoruluyorum... Kocacığım sağolsun her bi işi yapıyor ama yaranabilmek ne mümkün.. Bu bulaşıklar böylemi yerleştirilir.. Süpürgenin içinde niye su bırakıyosun... Kim içeçek bu kadar çorbayı... Ütüyü beceremiyosun çift çizgi yapma.. Bazen düşünüyorum da ben olsam kendime tahammül edemezdim...

          Kocacım beni affet valla dilime hakim olamıyorum.. Çok seviyorum ya seni ondan takılıyorum sana.... Nolur küsme darılma bana ama nolur şu tavuk sotenin içine yeşil biber doğrama yaaa...
     

Nazar Değer Alma....

          Hamilelik üzerine ne çok batıl inanç var... Saç kesilmez, gül koklanmaz, ciğer yenilmez.... Bunlardan biride daha doğum olmadan bebişe birşey alınmaz... Tamam şu ana kadar inanmasam da hiç birine yapamadım bi türlü.. Saçlarım kendinden geçti bişeye benzetemiyorum değil ciğer yemek kokusunun olduğu yere bile gitmiyorum :S Ama iş alışverişe gelince dayanamadım kadınım yani nihayetinde...
          Dün kendim için bir kaç şey almaya çıktım.. Malum göbekler çıkmaya başladı ve maledef ki çıkan tek yer göbeğimiz değil :S Neyse çıktım Bakırköy'e başladım mağazaları gezmeye ama nedense hep bebek kıyafetlerinin satıldığı mağazalarda buldum kendimi.. Ve tabii olan oldu kendime 5 kuruş harcamadan bebişime ne cicişler aldım ne cicişler :))

Bu cicimizi çok sevdim... Kuzum annesinin hasret kaldığı kırmızıya doyacak :))


Bunu aslında arkadaşın bebişi için almıştım ama çok beğendim vazgeçtim :D


Ben tulumu cok severim :D çok ciciler çoookkk...



Bunlarda pijama takımlarımız :))

          Başka cicilerimiz de var bu kadarıyla kalamadım :)) Çok güzel elbiseler şortlar var ama bence bebek ilk 3 ay sadece pijama ve tulum tarjı şeyler giydirilmeli rahatlığı düşünülmeli.. 

          Şimdilik bu kadar diyelim devamı da gelecektir inşallah.... Ve dua edelim de doktorumuz aaa bu erkekmiş demesin :))

Kızım olacak Kızım :))

          Erkek adamın erkek çocuğu oluyorsa madem benim gibi bi hatunun da tabii ki kızı olacak :))Ay olmuştu doktora gitmeyeli artık sabırsızlanmıştık randevumu beklemeyip başka bir doktora gittik... Doktor teyzemizi de baya bi uğraştırdık  içimdeki sıpam kıpır kıpır dalga geçti bizimle.. bacakları bi açtı bi kapadı göstermedi bi türlü nesi var nesi yok görelim :)) dakikalar sonra doktorumuz %99 kız dedi.. Şaşırdım aslında hamile olduğum ilk andan beri hep oğlum olacakmış gibime geliyordu.. Kısa bi şokun ardından ağzım kulaklarıma gitti kocama işkence yapacak biri daha olacak yanımda :D




          Aklıma ilk gelen beraber yapacağımız alışverişler oldu... Düşündükçe kendi kendime gülüyorum :D
Beraber yemek yapıcaz, beraber gezmelere gidicez, pazara gidip seçmeceleri alt-üst edicez... 


          Allah'ım bebeğimin sağlıklı bi şekilde gelişmesini ve sağlıklı bi şekilde kucağıma almamı nasip etsin inşallah.. Tabii isteyen herkese de nasip etsin.. AMİN :))

29 Ocak 2012 Pazar

Evli..Mutlu..Bebikli..

          Çok sevdim evlendim...Huzur mutluluk ha deyince gelmiyor malum.. İyice alıştık birbirimize.. sen, ben derken biz olmamız 2 senemizi aldı...Şöyle böyle geldi geçti ve en güzel haberimiz geldi.. Artık karı-koca olma yolundan çekirdek aile olma yoluna girdik... An itibari ile 18 haftalık hamileyim :)) Prensesim Ayşe'm olacak...


          
          Bundan sonra gün gün burada ilerleyeceğiz arada geçmişe gideceğiz... Bazende dedikodu yaparız olmaz mı:))
          Yarınlarımız da görüşmek üzere...