31 Ocak 2012 Salı

BalBöcüğüm 18+2...

          'Ne zaman hamile kalıcam acaba' sorusundan kurtuldum 'Ne zaman karnım çıkacak' sorusuna geçtim... Zaman bana hiç geçmiyor sanki... Aramızda az biraz hafta farkı olan diğer hamiş arkadaşlar aldı başını gidiyor ben sanki yerimde sayıyorum... Sürekli aklımda sorular sürekli..
          Daha düne kadar sadece akşam göbeğimi seviyordum 'bebeğimmm' diye.. Ne bebeği o yemektir gazdır bildiğin göbek yani bebek mebek değil... Sabahları kalkıyorum fıss diye inmiş kaç hafta oldu nerde bu bebek :((
Gece elini göbeğime koyup yanağıma öpücükler konduran kocam bile sabahları bebek nerde diye sorar olmuştu... Taki bu haftamıza kadar :))

          Bu haftamız itibariyle daha hızlı büyüyeceğiz... Ayşe'm artık ben buradayım diye bağırmaya başlayacak... Otobüse binersem ki 4 aydır hiç binmedim Hamileler için ayrılmış olan yerde oturan erkekleri kaldırıp ben oturacağım :D Ayşe'm geçen hafta 175 gr.dı. Bana gelince 58 kilo ile hamile kaldım ve şu an 61.80'im.. Tamam 4 kilo demeye dilim varmıyor.. Hayatımda ilk defa 59un üzerine çıktım hala kabullenemedim :)) Ama aldığım n güzel kilolar bunlar deyip mutluda olmuyorum değil yani...
          Ayşe'm... O kadar sabırsızlanıyorum ki... Şimdiden seni kucağıma alacağım günü hayal edip kendi kendime sırıtıyorum...Allah'ım sevinçlerimizi tamamına erdirsin inşallah... Annen seni çok seviyor kuzum..Büyük bir heyecanla seni bekliyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder