30 Ocak 2012 Pazartesi

Valla Çok Nankörüm..

          19.08.2004'ten bu yana beraberiz... Tamam arada ayrı geçirdiğimiz dönemlerde oldu. !9.12.2009 yılı itibari ile EVlendik o zamandan beridir sadece 1 gece ayrı yattık :((
Neyse gelelim asıl meseleye.. Çevre tarafından çok beğenilen çok uyumlu bir çiftiz.. Birbirimizi çok iyi anlıyoruz bi bakışımız yeter çoğu zaman.. Bir kez pörtlettim mi gözlerimi bir daha onu asla yapmaz canım kocam sağolsun...
          Ama yapımdan mıdır nedir bilmem bu adam beni hiç mi memnun edemez yaa... Ne yaparsa yapsın kesin söylenecek birşey buluyorum.. Tamam bazen öylesine takılıyorum ama yok bi kerede ''ayyy inanmıyorum süpersin'' diyim dimi yaa :S Acaba hamilelikten midir dicem ama yok ondan öncede söyleniyordum ben...
          Misal; ben buna takılıp dururdum bir tek taşım bile yok diye.. Takılıyorum sözde ama her özel günde bi yüzük bekliyordum yani :D ki bu son doğum günümde bunlardan biriydi.. Önümde bir kutu evet evet bu yüzük kutusu hemde.. Bende 'AŞKIM ATASAY'a GİTMİŞŞ' diyecektim artık.. Büyük bir heyecanla açtım kutuyu.. Şok şok şookkk.. Bu ne laa oldu ilk tepkim.. Pırlanta bi tek taş yüzük ama pırlantası o kadar küçüktüki kaybolsa aylarca fark etmem :S Orda kutuyu elimden alıp iki yapıştırsa hakettim derdim yani...
          Bitaneciğim her hafta elinde çiçek alır gelir 'yaa suyunu değiştiremiyorum pok gibi kokuyo bunlar', pasta alır gelir canım çeker diye 'al al bende kilo alayım şişeyim iyice' zıkkımın pekkini yiyim bence... Nereye gitmek istersem arabayla götürür bırakır gelir alır 'ooff ben tek başıma hareket edemeyecek miyim'.. bi ara benle hiç ilgilenmiyosun konuşmuyosun diye söylenirdim şimdi sürekli arar sorar uuff sıktın artık olur...
          Bu ara hamileliğim sebebi ile eskisi kadar hareket edemiyorum çok çabukta yoruluyorum... Kocacığım sağolsun her bi işi yapıyor ama yaranabilmek ne mümkün.. Bu bulaşıklar böylemi yerleştirilir.. Süpürgenin içinde niye su bırakıyosun... Kim içeçek bu kadar çorbayı... Ütüyü beceremiyosun çift çizgi yapma.. Bazen düşünüyorum da ben olsam kendime tahammül edemezdim...

          Kocacım beni affet valla dilime hakim olamıyorum.. Çok seviyorum ya seni ondan takılıyorum sana.... Nolur küsme darılma bana ama nolur şu tavuk sotenin içine yeşil biber doğrama yaaa...
     

2 yorum:

  1. nurgüüül acıdım kocana:) bu yazıyı okusa ağlar sanırım ahahah:):):)

    YanıtlaSil
  2. valla bende çok acıyorum bazen kendine.. hiç yerinde olmak istemezdim :D

    YanıtlaSil